Program Lojalnościowy
Nasz Program Lojalnościowy sprawia, że zakupy w naszym sklepie są jeszcze bardziej atrakcyjne. Każdy użytkownik zarejestrowany w naszym sklepie może zbierać punkty za zakupy produktów, wystawione opinie oraz za zapisanie się do newslettera. Od Ciebie zależy na co przeznaczysz swoje zebrane punkty.

Robiąc zakupy otrzymujesz punkty
Docenimy każdą Twoją aktywność w sklepie. Każdy zakup w naszym sklepie premiowany jest punktami w Programie Lojalnościowym. Ilość punktów uzależniona jest od ceny kupowanego produktu. Podczas zakupu otrzymujesz informacje o liczbie punktów przyznanych za zakup konkretnego towaru.

Wystawiaj opinie o produktach
Za każdą zaakceptowaną przez obsługę sklepu opinię o produkcie również zdobywa się punkty. Możesz zaopiniować dowolną ilość zakupionych przez Ciebie produktów.

Zapisz się do naszego newslettera
Punkty otrzymują również zarejestrowani klienci, którzy zapiszą się do naszego newslettera, dzięki niemu otrzymasz informacje o promocjach, nowościach i innych akcjach w naszym sklepie na swój e-mail.
Ile mam punktów?
Liczbę posiadanych punktów możesz sprawdzić logując się na swoje konto. W sekcji "Program Lojalnościowy" zobaczysz ile masz punktów.
REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
I. Postanowienia ogólne:
1. Niniejszy Regulamin określa zasady przeprowadzenia oraz udziału w programie lojalnościowym, adresowanym do zarejestrowanych klientów sklepu internetowego.
Regulamin definiuje zasady działania i przyznawania punktów naliczonych w związku z zakupem produktów
2. Organizatorem programu jest firma PROSPER zarejestrowana pod adresem: ul. Miła 17A, 78-400 Szczecinek, która zarządza programem poprzez specjalny system informatyczny.
II. Zasady do programu:
1. Warunkiem otrzymania punktów i rabatów za zakupione towary jest posiadanie konta w sklepie www.zumbasklep.pl.
Klienci niezarejestrowani w sklepie tracą przywilej zbierania punktów w programie lojalnościowym.
Każdy klient zakładający konto w sklepie www.zumbasklep.pl zgadza się na udział w programie.
2. Uczestnicy programu lojalnościowego otrzymują punkty za towary zakupione w sklepie internetowym, za zaakceptowaną przez obsługę opinię zakupionego towaru oraz za zapis do newslettera.
3. Sposób pozyskania punktów:
a. każde 1 zł wydane w sklepie ma równowartość 1 punktu,
b. każda zatwierdzona opinia produktu ma równowartość 3 punktów + 3 dodatkowe punkty za ocenę produktu + 5 dodatkowych punktów za zdjęcie,
c. jednorazowy zapis do newslettera ma równowartość 50 punktów.
4. Wszystkie punkty są gromadzone na koncie klienta w sklepie.
5. Punkty na konto klienta naliczane są po opłaceniu oraz odebraniu zamówienia.
6. Punkty można wymienić na "Bony rabatowe".
a. 300 PKT = 10 PLN
b. 750 PKT = 25 PLN
c. 1500 PKT = 50 PLN
7. Zebrane punkty na koncie nie podlegają wymianie na gotówkę.
8. Organizator ma prawo anulować zamówienia gdy zauważy nieprawidłowości w procesie naliczania punktów i próby nieuczciwych transakcji.
9. Zebrane punkty konta klienta można wykorzystać przy kolejnym zamówieniu. Należy pamiętać, że nie można stworzyć zamówienia, które posiada produkty tylko i wyłącznie opłacane przez punkty. Aby móc zakupić produkt za punkty należy mieć w koszyku przynajmniej jedną rzecz opłacaną złotówkami czy to w formie przelewu czy pobrania.
10. Towary zakupione za punkty podlegają zwrotowi jak normalne produkty z asortymentu sklepu. Kiedy klient dokona zwrotu towaru zakupionego za punkty, wrócą one automatycznie na jego konto.
11. Sklep sportswearus.pl zastrzega sobie prawo do zmian regulaminu oraz zawieszenia i zakończenia programu w każdym czasie bez podania przyczyny przy zastosowaniu form informacji i zawiadomień uczestników programu przynajmniej z miesięcznym wyprzedzeniem.
12. Punkty naliczane są po 30 dniach od zrealizowania zamówienia.